Podpora

Máte dotaz, problém nebo jste zkrátka jen zvídaví? Jste na správném místě. Zde najdete nejčastěji kladené dotazy, dokumenty a formuláře ke stažení, návody i cenné rady.

Časté dotazy

Jak bude vypadat realizace mé přípojky k internetu?

Na mé adrese je dostupné připojení pomocí technologie WiFi. Jak mě připojíte?

Více informací

Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. Pro připojení prostřednictvím WiFi musíme na Váš dům umístit malou anténu o průměru cca 150 mm tak, aby byla přímá viditelnost mezi touto anténou a našim vysílačem. Od antény povedeme datový kabel určený pro data i napájení až do místa, kde budete chtít službu přebírat (nejčastějí místo v obývací místnosti nebo u dalších rozvodů po domě).

Na mé adrese je dostupné připojení pomocí technologie Optika. Jak mě připojíte?

Více informací

Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. Pokud jste v bytovém domě, máme už rozvody předpřipravené ve společných prostorách. Do Vašeho bytu zavedeme buď optický nebo UTP kabel a ve Vaší chodbě jej zakončíme datovou zásuvkou. Dál přivedeme nejjednodušším způsobem UTP kabel až do místa, kde chcete internet přebírat. Pokud bydlíte v novostavbě, je možné, že u Vás už zásuvku máme. V případě rodinného domu musíme vést optický kabel po Vašem pozemku v zemi nebo jiným způsobem dle konkrétního řešení. Kabel musí být přiveden ve Vašem domě až do místa, kde chcete službu přebírat (nejčastěji místo v obývací místnosti nebo u dalších rozvodů po domě).

Na mé adrese je dostupné připojení pomocí technologie LAN. Jak mě připojíte?

Více informací

Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. V bytovém domě máme už rozvody předpřipravené ve společných prostorách. Do Vašeho bytu zavedeme UTP kabel a ve vaší chodbě jej zakončíme datovou zásuvkou. Dál přivedeme nejjednodušším způsobem UTP kabel až do místa, kde chcete internet přebírat.

Na mé adrese je dostupné připojení pomocí technologie xDSL. Jak mě připojíte?

Více informací

Pro připojení xDSL technologii musíte mít ve Vašem bytě nebo domě zřízenou telefonní účastnickou zásuvku. Po objednání služby Vám odešleme poštou router spolu s jednoduchým návodem na instalaci zařízení.

Na mé adrese je dostupné připojení pomocí technologie 5G. Jak mě připojíte?

Více informací

Po výběru konkrétního tarifu se spolu domluvíme na vhodném termínu instalace, ve kterém Vás navštíví náš technik. Instalace zahrnuje umístění venkovní jednotky (anténa a modem) a vnitřní jednotky (Wi-Fi router). Protože je celý proces individuální, tak se na podrobnostech instalace domluvíte přímo s technikem na místě. Samotná instalace zabere zpravidla 2,5 hodiny. Kromě přístupu na střechu od Vás nebudeme nic dalšího potřebovat a vše obstaráme sami.

Dotazy ke službě připojení k internetu

Vůbec mi nefunguje internetové připojení. Co mám dělat?

Více informací

Než nám zavoláte, vyzkoušejte pár osvědčených tipů, které mohou pomoci. Napřed zkontrolujte, jestli je v počítači dobře připojen kabel, po kterém k Vám vedeme internetové připojení (nepřerušovaně svítící dioda je dobré znamení). Určitě také restartujte router, případně i přijmací anténu na střeše domu a následně i počítač. Pokud nic z toho nezabralo, tak nám zavolejte a podíváme se na to společně.

Nefunguje mi určitá www stránka, ale jiné ano. V čem je problém?

Více informací

Problém zpravidla nebývá v naší síti, ale server, na kterém jsou konkrétní www stránky umístěny může být odpojen, nebo je právě servisován.

Zdá se mi, že se www stránky načítají pomalu, proč?

Více informací

Zpomalení rychlosti vašeho internetu může být z více důvodů. Rychlost může být ovlivněna technologií připojení k internetu (WiFi, LAN), nastavenou rychlostí Vašeho konkrétního tarifu, který jste si vybral, ale také tím, jak internet používáte. Například máte spuštěno mnoho aktivních oken v prohlížečích, máte spuštěn emailový klient, který aktuálně stahuje novou poštu, nebo stahujete nějaký objemný soubor. Například film.

Co je potřeba nastavit při reinstalaci operačního systému v mém počítači?

Více informací

Je potřeba mít správně nainstalován ovladač sítové karty. IP adresa se přidělí dynamicky a není třeba nastavovat nic dalšího.

Internet mi funguje, ale nemůžu přijímat ani odesílat poštu. Co mám dělat?

Více informací

Je potřeba zkontrolovat nastavení Vašeho e-mailového klienta. Zkontrolovat nastavení SMTP (server odchozí pošty), správnost uživatelského jména a hesla, vypnout zabezpečení SSL a vypnout přihlašování s ověřením zabezpečeného hesla. Je dobré dvědět, že nastavení SMTP serveru odchozí pošty se liší dle poskytovatele Vaší emailové adresy. Mezi najčastější poskytovatele patří Seznam, Google s koncovkou gmail, nebo centrum. Pro seznam zadejte smtp.seznam.cz, pro Gmail: smtp.gmail.com a pro Centrum: smtp.centrum.cz.

Je nutné používat v počítači antivirovou ochranu?

Více informací

Využívání antivirového programu je určitě důležité. Kvalitní antivirový program Vás ochrání nejen před ztrátou dat, ale také nedovolí zpomalení Vašeho počítače a internetu následkem napadení viry, kterými se internet jen hemží.

Co je to MAC adresa?

Více informací

Je to unikátní fyzická adresa síťové karty, která je umístěna ve Vašem počítači.

Jaká je moje IP adresa?

Více informací

IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejím změnám. Pokud chcete, můžete si zvolit, jestli chcete mít přidělovánu veřejnou nebo privátní IP adresu. Privátní IP adresa poskytuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0. Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby sítě Internet však veřejnou IP adresu vyžadují a to například vzdálené připojení ke kamerám, nebo přístup k počítači přes vzdálenou plochu.

Dotazy ke službě Libli TV

Mohu použít ke službě IPTV vlastní Set-top box koupený v obchodě, nebo přímo vestavěný v televizi?

Více informací

Použití jiného Set-top boxu než dodaného se službou je nutné posoudit individuálně dle typu a možného uzamčení pro jiného poskytovatele. Proto je potřeba konzultovat případné použití s naší technickou podporou.

Co znamená u Set-top boxu označení HD?

Více informací

Zkratka HD značí, že přijímač je schopen zobrazovat televizní pořady ve vysokém rozlišení obrazu. Ve spojení s kvalitní televizí HD ready či FULL HD Vám zajistí krásný zážitek při sledování oblíbených pořadů. V každé z naších TV nabídek naleznete TV programy, které vysílají v HD kvalitě.

Službu již mám, ale přepínání programů trvá déle než dříve. Čím je to způsobeno?

Více informací

Služba IPTV má proti analogovému vysílání delší prodlevy při přepínání kanálů. U HD programů i 4 vteřiny. Také se při přepínání může objevit hvízdání ve zvuku, může dojít k zastavování nebo zčernání obrazu. Toto je vlastnost digitálního vysílání. V těchto případech pomůže přepnout na další program nebo při častém opakování restartovat Set-top box. (odpojit z elektrické sítě na cca 5 vteřin.

Na kolika zařízeních současně mohu službu Libli TV využívat?

Více informací

Libli TV je možné používat současně (v jedné chvíli) až 4 zařízení, z toho 1 či více může být Set-top box. Přitom na každém zařízení je možné sledovat jiný program.

Pro jaké mobilní operační systémy je dostupná Libli TV?

Více informací

Pro operační systémy Android a iOS.

Dá se Set-top box ovládat přes tablet nebo mobilní telefon?

Více informací

Bohužel to není možné.

Je možné využívat službu Libli TV v notebooku nebo stolním počítači?

Více informací

Ano a stačí Vám k tomu počítač s webovým prohlížečem a připojením k internetu. V prohlížeči zadejte adresu: www.libli.tv a použijte Vaše přihlašovací údaje, které jste získali při aktivaci služby.

Jakým způsobem si mohu vybrat doplňkové balíčky?

Více informací

Doplňkové balíčky si můžete vybrat z nabídky na našich webových stránkách. Pro objednání stačí zavolat na naši zákaznickou linku 800 80 70 60.

Mohu si nahrát film?

Více informací

Můžete si nahrát až 20 hodin libovolných pořadů z Vaší programové nabídky a mít je uložené až po dobu 30 dnů.

Potřebuji pro používání Libli TV vlastnit chytrou televizi?

Více informací

Pro použití IPTV služby stačí mít jakoukoli funkční televizi s rozhraním HDMI. O vše ostatní se postará dodaný Set-top box.

Mohu si nastavit titulky v Set-top boxu?

Více informací

V tuto chvíli není volitelné sledování pořadů s titulky podporováno.

Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?

Více informací

Na vyžádání Vám zašleme na dobírku nový.

Mohu si Set-top box přenést a používat Libli TV prostřednictvím připojení k internetu od jiného poskytovatele?

Více informací

Ano. Služba Libli TV není závislá na našem internetovém připojení.

Jaká je nejnižší nutná přenosová rychlost pro využití služby?

Více informací

Doporučená nejnižší přenosová rychlost internetu je 5 Mbps.

Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?

Více informací

Sledování televize vytěžuje část kapacity internetové přípojky a rychlost připojení tedy ovlivňuje. Při sledování na více zařízeních se toto vytížení sčítá. Z jednoho zařízení může jít o vytížení například o 3-5 Mbps.

Televize se mi seká, co mám dělat?

Více informací

Pro použití ve Vaší televizi přes Set-top box je doporučovaná rychlost připojení nejméně 5 Mbps. Problém může tedy být v rychlosti připojení k internetu. Pokud máte set-top box zapojený přes Wi-Fi, je možné, že máte přetíženou domácí síť, a proto jej zkuste zapojit přes kabel, nebo od domácí Wifi odpojit jiná zařízení.

Je dostupnost služby Libli TV na mobilních zařízeních garantovaná?

Více informací

Dostupnost služby na mobilních zařízeních je závislá na poskytovateli mobilního připojení k internetu (operátorovi), proto nemůžeme dostupnost garantovat.

Vyúčtování a platby

Kde najdu své vyúčtování?

Více informací

Vyúčtování Vám zasíláme v pravidelných intervalech dle zvolené formy e-mailem nebo dopisem poštou na zvolenou korespondenční adresu.

Nepřišla mi faktura, co mám dělat?

Více informací

Pokud dostáváte vyúčtování e-mailem, podívejte se, zda Vám e-mail s vyúčtováním neskončil ve složce SPAM. Pokud jste zvyklí na doručování poštou, je možné, že se zásilka někde ztratila. Kdykoli nás můžete kontaktovat a vyžádat si opis vyúčtování.

Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis. Jak mám postupovat?

Více informací

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.

Jaká je splatnost vyúčtování služeb?

Více informací

Standardní splatnost vyúčtování je nastavena nejčastěji na 10-12 dnů od vystavení vyúčtování. Datum splatnosti znamená, že v tento den již mají být peníze na našem účtu. Úhrady faktury proto provádějte raději o 3 až 5 dnů dříve před datem splatnosti.

Provedl jsem platbu se špatným či žádným variabilním symbolem, co mám dělat?

Více informací

Kontaktujte prosím naše centrum péče o zákazníka a mějte připravený ústřižek složenky, či výpis z účtu, abychom mohli zkontrolovat údaje, pod kterými jste platbu provedl a na našem účtu jí dohledat. Nejlepší je volat přibližně 3 pracovní dny po odeslání platby – to už by měla být platba připsána na našem účtu.

Chtěl(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu. Jak si mám zavést inkaso?

Více informací

V případě, že chcete využívat platby přímým inkasem z účtu, je třeba nejprve zajistit povolení inkasa u Vaší banky pro číslo účtu 4466334/0100 - KB. Informaci o založení souhlasu s inkasem prosím sdělte také nám a to prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, nebo nám zavolejte na kontaktní číslo 800 80 70 60.

Chtěl(a) bych platit své vyúčtování automaticky ze svého bankovního účtu trvalým příkazem. Jak postupovat, když mi chodí každý měsíc faktury?

Více informací

Ve své faktuře najdete číslo trvalého variabilního symbolu, který použijte při nastavení trvalého příkazu ve Vaší bance či elektronickém bankovnictví. Čísla účtu pro odesílání plateb jsou 4466334/2700 UCB, případně 4466334/0100 - KB.

Jak mohu zaplatit své vyúčtování služeb?

Více informací

Možností je mnoho. Nejlepší je to bez starostí trvalým příkazem, nebo inkasem přímo z Vašeho účtu. Pokud Vám to nevyhovuje, můžete platit také bankovním převodem, složenkou, nebo na jakémkoli z téměř 5 800 prodejních míst SAZKA po celé ČR (vyjma poboček České pošty)“.

Pokud potřebuji na svém vyúčtování více informací, na koho se mám obrátit?

Více informací

Dáváme si záležet na tom, aby bylo naše vyúčtování přehledné a pro zákazníky dostatečně informativní. Pokud Vám v něm něco chybí, napište nám svůj požadavek na email: info@libli.cz. Všechny informace na vyúčtování určitě nedostaneme, ale například kde máte umístěnou konkrétní internetovou přípojku Vám na Vaši žádost do vyúčtování rádi umístíme.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám.

Dokumenty a formuláře

Archiv

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám.